Telefuninu
8615503001999
E-mail
79052852@qq.com

I bolti di alta resistenza necessanu attenzione prima di l'installazione E se ci hè un prublema

I bolti di alta resistenza anu bisognu di attenzione prima di l'installazione? E se ci hè un prublema?
Prima di l'installazione di bulloni di alta forza, hè necessariu avè una capiscenza detallata di tuttu u prugettu è marcate secondu i disegni. Hè facilissimu per l'antichi travagliadori scurdà di verificà a qualità di a deformazione è di u revestimentu di l'oghjetti in struttura d'acciaio quandu installate bulloni di alta forza. Eppuru chì i membri di l'azzaru di bolt à alta resistenza sò ben produtti in a pianta di trasfurmazioni, sò qualificati dopu à l'ispezione. Tuttavia, in u prucessu di caricà è scaricamentu è di trasportu, a struttura di vernice azzaru di bolti à alta resistenza si deformerà o caderà. Se ùn avemu micca trattatu cun ellu in tempu prima di a custruzzione, affettarà seriu a qualità di installazione di e strutture d'acciaio.
Cume evità a deformazione di a struttura d'acciaio di bolt in alta resistenza è u revestimentu chì cascanu? Cosa misure deve esse pigliata per risolve stu prublema? Parlemu di cumu si risolve u prublema di deformazione è di rivestimentu di a struttura d'accia di bullone di resistenza alta.
Quandu a grande struttura in acciaio è un boltore di alta resistenza sò riuniti in a produzzione è à l'installazione, u numeru appropritatu di punti di elevazione deve esse saldatu secondu a lunghezza specifica di a struttura d'acciaio. U carricu di scaricamentu è di scaricamentu hè ancu assai convenientu, è ùn ci sarà micca deformazione di i membri di l'azzaru è di u revestimentu chì cascanu. I membri di a struttura chjucu in acciaio cù bolti di alta resistenza sò di solitu cundiziunati, è dopu, i membri di a struttura di l'acciaio seranu allinati in a posizione di elevazione cun misure protettiva. Quandu i membri di a struttura di azzaru di bolt à alta resistenza sò sottumessi, una quantità approprita di membri di a struttura d'acciaio serà cuscinata sottu à i membri per adoprà misure protettive. Se i membri di a struttura di azzaru cun chjachje di alta resistenza sò carricati, si saranu cundotti cù un numeru adattatu di traversi sottu à i membri.
S'ellu hè una struttura chjuca d'acciaio, hè necessariu mette una strata di plywood di bambù sottu i cumpunenti di a struttura d'acciaio di bullone di alta resistenza durante u caricamentu. In u prucessu di trasportu, prestate attenzione à a velocità di sicurità per prevene u scontru trà i cumpunenti di bolt à alta resistenza. À u scaricamentu in u situ di custruzzione, un certu numaru di traversi deve esse currettamente sottopostu sottu à i membri in cunfurmità à a lunghezza di a struttura d'acciaio di bolti di alta resistenza. Solu pigliate e misure sopra ponu assicurà a qualità è a sicurità di i bolti di alta resistenza.
01


Tempu di puesia: Aprile 07-2020